Interiérová reklama
Nový brand prodejny v Praze

Na začátku listopadu jsme vytvořili nový vzhled interiéru a exteriéru prodejny našeho významného klienta. Staráme se o jeho celkový brand a proto jsme mohli celý projekt rebrandingu pražské provozovny v ulici Milady Horákové tvořit v tzv “fulservice módu”, kdy jsme tvořili nejen samotný koncept a grafickou podobu, ale také jsme všechny komponenty a grafické prvky vyrobili a nainstalovali.

V exteriéru nás čekalo nejprve očištění starých nosičů a následná instalace nových. Jednalo se o průhledné i neprůhledné polepy oken, světelné boxy a dlouhé probarvené panely určené pro instalace na fasádu budov. V interiéru jsme potom instalovali 3D plastické logotypy, speciální samolepicí folie na zeď a na jiné materiály.

Výsledek je působivý díky jednoduchosti a perfektní barevné hloubce.
Při tvorbě konceptu celé prodejny jsme se opírali o nový logomanuál, který jsme před nedávnem vytvořili a také o různá demografická data denního ruchu na jedné z nejvíce frekventovaných ulic v Praze. Díky tomu jsme byli schopni navrhnout takové řešení grafické podoby prodejny, které bude funkční a snadno zapamatovatelné.

Tato prodejna je první v novém kabátu a v následujících týdnech a měsících je před námi veliký úkol, na který se nesmírně těšíme: “obléknout” i ostatní provozovny našeho klienta do nové podoby.
Posuďte sami, jak se nám celý projekt vydařil.

Jsme hrdými členy

01 02 03 04 05 06

Máte na nás dotaz? Napište nám.

9 + 10 =

Napsat komentář