Interiérová reklama
Nový brand prodejny v Praze

Na začátku listopadu jsme vytvořili nový vzhled interiéru a exteriéru prodejny našeho významného klienta. Staráme se o jeho celkový brand a proto jsme mohli celý projekt rebrandingu pražské provozovny v ulici Milady Horákové tvořit v tzv “fulservice módu”, kdy jsme tvořili nejen samotný koncept a grafickou podobu, ale také jsme všechny komponenty a grafické prvky vyrobili a nainstalovali.

V exteriéru nás čekalo nejprve očištění starých nosičů a následná instalace nových. Jednalo se o průhledné i neprůhledné polepy oken, světelné boxy a dlouhé probarvené panely určené pro instalace na fasádu budov. V interiéru jsme potom instalovali 3D plastické logotypy, speciální samolepicí folie na zeď a na jiné materiály.

Výsledek je působivý díky jednoduchosti a perfektní barevné hloubce.
Při tvorbě konceptu celé prodejny jsme se opírali o nový logomanuál, který jsme před nedávnem vytvořili a také o různá demografická data denního ruchu na jedné z nejvíce frekventovaných ulic v Praze. Díky tomu jsme byli schopni navrhnout takové řešení grafické podoby prodejny, které bude funkční a snadno zapamatovatelné.

Tato prodejna je první v novém kabátu a v následujících týdnech a měsících je před námi veliký úkol, na který se nesmírně těšíme: “obléknout” i ostatní provozovny našeho klienta do nové podoby.
Posuďte sami, jak se nám celý projekt vydařil.

Jsme hrdými členy

01 02 03 04 05 06

Máte na nás dotaz? Napište nám.

11 + 8 =

Napsat komentář