Naše polepy vozů září a pomáhají v podnikání

Naše polepy vozových parků klientů patří mezi opravdovou špičku v oboru. Nejen svým inovativním grafickým zpracováním, které vždy sleduje cíl, který si s klientem stanovíme, ale i kvalitou provedení. Od našich klientů máme jen kladné reference, kdy nám s nadšením sdělují, jak jsou oslovováni na základě našich reklamních polepů. Většinou tvoříme pro klienty i další reklamní projekty (webové stránky, reklamní poutače) a i zde se snažíme o grafickou provázanost.

A jak vlastně takový projekt reklamního polepu vypadá?

Nejprve si klienta vyslechneme, analyzujeme s ním, jaké potřeby má a co sleduje reklamním polepem. Následně si ujasníme, komu a co chceme reklamou sdělit. Nyní nastává práce pro naše kreativní grafiky a reklamní specialisty, kteří si nejprve změří a vyfotografují vůz a poté vloží své knowhow a zkušenosti do jedinečných grafických návrhů. S klientem si dohodneme schůzku, na které prezentujeme naše návrhy a vysvětlujeme určité principy, se kterými bude reklama vstřebávána. Máme radost, že v naprosté většině případů klient souhlasí s našimi prvními návrhy grafiky a my se můžeme bez zbytečného čekání pustit do plánování a výroby polepu.

Nyní nastupuje na scénu hlavní koordinátor projektu, který si vyžádá tisková data od grafiků, které následně předá našim tiskovým specialistům. V tiskárně se znovu vybírá ideální materiál, způsob tisku, na kterých závisí způsob provedení polepu. S klientem se dohodne termín, kdy bude moci vůz předat v čistém stavu. Koordinátor ho převezme a předá lepícím specialistům, kteří se zaměřují výlučně na polepy všeho, co má kola, vrtule nebo lodní šroub. V našich temperovaných halách poté vzniká konečné dílo, které potom ještě zraje 24 hodin, kdy je polep připravený na ostrý provoz. Po konečném testování odolnosti celý polep zdokumentujeme a předáme do rukou klienta.

A to je vlastně vše. Pohledem klienta by se dalo říct, že se o vše postaráme a aktivitu vyžadujeme jen u těch nejnutnějších kroků, jako jsou finální výběr grafiky a předání vozu.

 

 

Pokud Vás nadchla naše práce, rádi se s vámi setkáme nad dobrou kávou v našem ateliéru, kde se můžeme společně podívat na to, jak by se mohl z vašeho vozového parku stát efektivní marketingový nástroj, který prodává.

Máte na nás dotaz? Napište nám.

9 + 9 =