Pro mediálně nejvíce sledovaný projekt svého druhu v České republice “Ocenění českých podnikatelek” jsme vytvořili nový logotyp a kompletní vizuální styl. Tento unikátní projekt podporuje a oceňuje transparentní firmy s vynikajícími ekonomickými výsledky a zároveň poukazuje na jejich hodnoty a společenskou odpovědnost drženou v rukou českých žen.
Organizátory tohoto projektu jsme byli požádáni o vytvoření nového vizuálního stylu, který by si našel cestu k úspěšným českým ženám a motivoval je se projektu zúčastnit. Jako hlavní claim je zvolené velice chytlavé a zároveň motivující sousloví “BUDUJEME HRDÉ ČESKO“. To jsme měli při vytváření nového vizuálu neustále na paměti. Proto jsme se rozhodli použít národní barvy, které jsme stylizovali a svými odstíny více přiblížili právě ženské podnikatelské sféře. Jako hlavní grafický symbol jsme nakreslili unikátního českého lva, který svojí pózou a ztvárněním působí majestátním a hrdým dojmem. K tomuto grafickému symbolu jsme použili font, který jsme sami vytvořili a který je v harmonii s vizemi a cíli projektu.
Kromě loga projektu a claimu tvoříme již zmíněný vizuální styl, který je velice rozsáhlý. Od standardních tiskovin, reklamních listů, poutačů, bannerů až po cílené emailové kampaně, přílohy emailů a v neposlední řadě webové stránky celého projektu s unikátním registrem českých podnikatelek, který je přístupný všem podnikatelkám, které se projektu účastní. Díky tomu mohou sdílet informace, nacházet nové kontakty, klást dotazy odborníkům a komunikovat díky uzavřené sociální síti Yammer. Novou podobu stránek chystáme odhalit na začátku června, proto se nechte překvapit.